Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) patērētāju kolektīvo interešu pārkāpuma lietā nolēmis piemērot 3500 eiro sodu telekomunikācijas uzņēmumam "Tet", liedzot izplatīt patērētājiem adresētas kreditēšanas reklāmas informēja PTAC pārstāve Evija Lene.
Viņa norādīja, ka no 2019.gada novembra līdz šā gada maijam PTAC dažādās vidēs (plakātos, televīzijā, radio, internetā, vides reklāmās) fiksēja "Tet" izplatītas patērētāju kreditēšanas pakalpojumu reklāmas.
Pēc PTAC pārstāvju skaidrotā, uzņēmums reklamēja zīmolvārdu, piedāvājot patērētājiem iegādāties preces atlikta maksājuma veidā, norādot reklāmās patērētāju kreditēšanas pakalpojumam raksturīgu informāciju, piemēram, "0 EUR pārmaksa", "Tikai "Tet" klientiem garantējam zemāko ikmēneša maksu", "pie Tet kā vienmēr izdevīgi mēneša maksājumi".
Lene uzsvēra, ka "Tet" šāda veida reklāmas ir izplatījusi ārpus tās saimnieciskās darbības vietas - tirdzniecības centru gaiteņos, tostarp saimnieciskās darbības telpās vērstu ar skatu uz publisku vidi, vides reklāmā uz dzīvojamās mājas fasādes, televīzijā, radio un internetā.
Tādējādi "Tet" piemērots naudas sods 3500 eiro apmērā un noteikts tiesiskais pienākumu - aizliegt patērētājiem adresētas patērētāju kreditēšanas reklāmas sniegšanu un izplatīšanu, kura pārkāpj normatīvos noteiktos patērētāju kreditēšanas reklāmas ierobežojumus.