ЛатвияLETA11 апр.

"Cēsu alus" zīmola "Brūža alus" attīstībā investējis 25 000 eiro

Alus ražotājs AS "Cēsu alus" zīmola "Brūža alus" attīstībā investējis 25 000 eiro pavēstīja kompānijas pārstāvji.

Investīcijas 25 000 eiro apmērā ieguldītas "Brūža alus" sortimenta paplašināšanā un jauna etiķešu dizaina izveidē.

Kompānijā skaidroja, ka "Brūža alus" turpmāk tiks pildīts atkārtoti izmantojamās puslitra stikla BBH pudelēs, savukārt uz etiķetēm būs galvenā alus meistara Māra Gramberga paraksts.

"Balstoties uz veiktajiem alus tirgus un "Brūža alus" zīmola izpētes datiem, pieņēmām lēmumu attīstīt "Brūža alus" līniju, veicot gan jauna dizaina izstrādi, gan piedāvājot jaunas garšas," pauda "Cēsu alus" valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone.

"Brūža alus" ir "Cēsu alus" darītavas alus meistara Gramberga īpaši veidota tradicionālā alus līnija, kuru veido četras alus šķirnes.

Jau vēstīts, ka 2019.gadā "Cēsu alus" strādāja ar 62,575 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,3% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 3,8% - līdz 4,057 miljoniem eiro.

"Cēsu alus" kapitālā 99% pieder Somijas koncernam "Olvi".