LETA2 февр.

ASOS iegādājas četrus bankrotējušā apģērbu mazumtirdzniecības giganta "Arcadia" zīmolus

Britu tiešsaistes modes grupa ASOS iegādājusies četrus bankrotējušā Lielbritānijas apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma "Arcadia" zīmolus, pirmdien paziņoja "Arcadia" administrators "Deloitte".

"Deloitte" norāda, ka ASOS noslēdzis 330 miljonu britu sterliņu mārciņu (372 miljonu eiro) vērtu darījumu par "Topshop", "Topman", "Miss Selfridge" un HIIT zīmolu iegādi.

Taču šis darījums neietver mazumtirdzniecības veikalus, tāpēc rada bažas par 2500 darbavietu nākotni.

Jau ziņots, ka iepriekš britu tiešsaistes modes grupa "Boohoo" veda sarunas ar "Arcadia" administratoriem par iespējām iegādātos trīs tā zīmolus - "Dorothy Perkins", "Wallis" un "Burton".

"Arcadia", ko negatīvi ietekmējusi koronavīrusa pandēmijas izraisītā krīze un sīvā interneta tirdzniecības kompāniju konkurence, decembrī tiesā iesniedzis maksātnespējas pieteikumu.