Igaunijas apģērbu tirdzniecības grupa "Baltika" parakstījusi līgumu par "Monton" preču zīmju pārdošanu uzņēmumam "Shenzhen Maiteng International Apparel Co.", no 2023.gada pārtraucot tirgot apģērbus ar šo zīmolu pavēstīja "Baltika" pārstāvji.
"Shenzhen Maiteng International Apparel Co." šobrīd jau tirgo zīmola "Monton Sports" sporta apģērbu.
Kompānijā arī norādīja, ka pārejas periodā, kas ilgs līdz 2023.gadam, "Baltika" prezentēs šā gada Olimpisko kolekciju un tirgos "Monton" zīmola preču atlikumus.
Tāpat kompānijā informēja, ka "Baltika" turpinās darbu pie jaunā biznesa modeļa ieviešanas, koncentrējoties tikai uz sieviešu apģērbu zīmola "Ivo Nikkolo" izstrādi un mārketingu. 2021.gada rudenī tiks prezentēta pirmā pilnā šī zīmola apģērbu kolekcija.
"Baltika Group" valdes priekšsēdētājs Flavio Perini uzsvēra, ka zīmola "Monton" pārdošana ir svarīgs pagrieziena punkts uzņēmuma biznesa stratēģijā. "Īstenot mūsu biznesa stratēģiju nozīmē stabilizēt mūsu finansiālo situāciju un likt galveno uzsvaru tikai uz "Ivo Nikkolo" zīmola attīstību. Visi ienākumi no "Monton" pārdošanas tiks izmantoti, lai segtu bankas aizdevumu, kas tur preču zīmes ķīlu," viņš minēja.
"Baltika" grupā ietilpstošajai SIA "Baltika Latvija" pagājušā gada beigās Latvijā bija 16 veikali.
Jau ziņots, ka "Baltika Group" decembrī pieņēma stratēģisku lēmumu turpmākajā apģērbu izstrādes un ražošanas darbā koncentrēties tikai uz zīmolu "Ivo Nikkolo", kas piedāvā apģērbus sievietēm. Līdz šim "Baltika Group" veikali darbojās ar zīmoliem "Monton", "Mosaic", "Ivo Nikkolo", "Baltman" un "Bastion".
2020.gadā "Baltika Group" apgrozījums samazinājās par 50,8% un bija 19,48 miljoni eiro, savukārt koncerna zaudējumi samazinājās vairākkārt un bija 377 000 eiro.