Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) šī biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, strādājusi ar 1,07 miljardu zviedru kronu (104,4 miljonu eiro) tīrajiem zaudējumiem, salīdzinot ar 1,93 miljardu kronu (188,3 miljonu eiro) peļņu attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts pagājušonedēļ publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Zaudējumi galvenokārt tiek skaidroti ar koronavīrusa pandēmijas radīto ietekmi.
Uzņēmuma pārdošanas apjoms pagājušajā ceturksnī sarucis līdz 40,1 miljardam kronu, salīdzinot ar 54,9 miljardiem kronu pirms gada.
H&M norāda, ka ceturksnī pasaulē nestrādāja aptuveni 1800 jeb 36% no visiem veikaliem.
H&M darbojas arī Baltijā.