Ātrās ēdināšanas tīkla "McDonald’s" pārvaldītāja "Premier Restaurants Latvia" apgrozījums Baltijas tirgū pērn veidoja 45,127 miljonus eiro, kas ir par 2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa samazinājās par 5,1% un bija 2,232 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
Gada pārskatā norādīts, ka ieņēmumi Latvijā veidoja 27,518 miljonus eiro, Lietuvā - 10,156 miljonus eiro, bet Igaunijā - 7,453 miljonus eiro.
Tāpat pārskatā norādīts, ka "Premier Restaurants Latvia" ieņēmumi no pārtikas produktu pārdošanas veidoja 26,056 miljonus eiro, no distribūcijas centra pakalpojumiem - 18,888 miljonus eiro, bet pārējie ieņēmumi bija 182 955 eiro.
Vadības ziņojumā teikts, ka 2020.gadas uzņēmumam Covid-19 dēļ bija sarežģīts, jo galvenais "Premier Restaurants Latvia" fokuss bija vērsts uz darbinieku un apmeklētāju drošību.
Pēc uzņēmuma vadības vēstītā, stingrās drošības procedūras, kas tika ieviestas "Premier Restaurants Latvia" darbiniekiem un apmeklētājiem, nodrošināja iespēju nodrošināt restorānu darbību bez būtiskiem pārtraukumiem.
Uzņēmuma vadība nekavējoties ieviesa pasākumus, ar kuru palīdzību mazināt valstī Covid-19 dēļ izsludinātās ārkārtējās situācijas ietekmi. Starp tiem bija tekošu izdevumu samazinājums, kapitālieguldījumu atcelšana vai pārcelšana uz vēlāku laiku, kā arī valdības piedāvāto instrumentu izmantošana.
Pērn palielinājās "Premier Restaurants Latvia" pakalpojumu "McDrive" un "McDelivery" apjomi, kas kļuva par galvenajiem pārdošanas kanāliem. Tika organizētas vairākas "McDelivery" mārketinga kampaņas, kā arī rīkota "McDelivery" diena.
Tāpat pagājušajā gadā uzņēmums turpināja attīstīt komunikāciju ar viesiem digitālajā vidē, un tika panākts, ka apmēram 20% no restorānu apmeklētājiem pasūtījumu izvēlas "McDonald's" mobilajā lietotnē.
Turpmākajā darbībā "Premier Restaurants Latvia" sola virzīties uz tirgus attīstības stratēģisko mērķu sasniegšanu. Starp mērķiem ir izvirzīta digitālo tehnoloģiju iespēju izmantošana, "McDrive" un "McDelivery" atpazīstamības veicināšana, katra lēmuma ietekmes uz uzņēmuma darbiniekiem izvērtēšana un citi mērķi.
To sasniegšanai uzņēmums īstenošot nepieciešamos vadības un efektivitātes pasākumus. Starp tiem ir restorānu ķēdes optimizācija, ieguldījumi efektivitātes programmā, darbības integrācija un vadības centralizācija, zīmolu attīstība, personāla vadības politika un citi pasākumi.
Jau vēstīts, ka "Premier Restaurants Latvia" apgrozījums Baltijas tirgū 2019.gadā veidoja 44,242 miljonus eiro, kas bija par 9,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa pieauga par 20,2% un bija 2,350 miljoni eiro.
"Premier Restaurants Latvia" reģistrēta 1994.gadā, un tās pamatkapitāls ir 4 237 289 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētais uzņēmums "Premier Capital B.V.", savukārt patiesie labuma guvēji ir Maltas valstspiederīgie Karmelo Hili, Džozefs Dirks Hili un Bianka Anastasī.