ЛатвияLETA22 мая

"Food Union" investējis 400 000 eiro zīmola "Pols" attīstībā

Pārtikas koncerns "Food Union" investējis 400 000 eiro zīmola "Pols" attīstībā informēja "Food Union" pārstāvji.

Tostarp 120 000 eiro ir Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansējums pētniecības projektā "Jaunu saldējumu un raudzētā piena produktu izstrāde".

Kompānijā norādīja, ka investīcijas veiktas, lai izstrādātu septiņus zīmola "Pols" jaunumus, tostarp saldējumu virtuļa un ripas formā, saldējumu šokolādē un kartupeļu čipsos, kā arī saldējuma rozā un violetā vafelē un citus.

Jau ziņots, ka "Food Union" uzņēmumu apgrozījums Latvijā 2019.gadā bija 114,3 miljoni eiro, kas ir par 6% mazāk nekā 2018.gadā. Kompānijas pagājušā gada finanšu rezultāti pagaidām nav publiskoti.

"Food Union" grupā ir Latvijas "Rīgas piena kombināts", kas 2020.gada februārī pievienoja "Rīgas piensaimnieku", un "Valmieras piens", tāpat grupā ir lielākais saldējuma ražotājs Igaunijā "Premia", lielākais saldējuma ražotājs Dānijā "Premier Is" un saldējuma izplatītājs "Hjem Is", saldējuma ražotājs Norvēģijā "Isbjrn Is", saldējuma ražotājs Rumānijā "Alpin57Lux" un saldējuma ražotājs Baltkrievijā "Ingman Ice Cream". "Food Union" ir arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā.