ЛатвияLETA22 мая

"Cēsu alus" investējis 250 000 eiro "Cēsu Premium" zīmolā

Alus ražotājs AS "Cēsu alus" investējis 250 000 eiro zīmola "Cēsu Premium" attīstībā, informēja kompānijā.

"Cēsu alus" pārstāvji norādīja, ka "Cēsu Premium" ir izveidots jauns un mūsdienīgs dizains, kā arī alus sortiments papildināts ar bezglutēna alu "Cēsu Premium Green".

Vienlaikus kompānijā minēja, ka "Cēsu alus" apņēmies līdz 2025.gadam ražošanā sasniegt ogļskābās gāzes neitralitāti, kā arī par 20% samazināt ūdens patēriņu ražošanas procesā.

Kompānijā skaidroja, ka "Cēsu alus" izmanto pārstrādājama iepakojuma materiālus un veicis investīcijas gan inovatīvās iekārtās, gan aprīkojuma nomaiņā. Paralēli "Cēsu alus" plāno vides iniciatīvas, tostarp koku stādīšanu, mežu sakopšanu, izmantoto resursu taupīšanu un alus brūvēšanas procesā radušos blakusproduktu - drabiņu - nodošanu lauksaimniekiem.

Jau ziņots, ka "Cēsu alus" 2019.gadā strādāja ar 62,575 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,3% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 3,8% - līdz 4,057 miljoniem eiro.

"Cēsu alus" kapitālā 99% pieder Somijas koncernam "Olvi".