Lai ierobežotu Covid-19 vīrusa izplatību, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA) ārkārtējās situācijas laikā no šodienas līdz 2021.gada 11.janvārim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē visos klientu apkalpošanas centros informēja VSAA pārstāve Iveta Daine.
Elektroniski VSAA pakalpojumus var pieprasīt portālā "Latvija.lv", izmantojot "E-iesniegums VSAA pakalpojumiem" vai "Iesniegums iestādei" un rakstot iesniegumu brīvā formā.
Iesniegumus VSAA var nosūtīt arī pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai, vai darba laikā no plkst.8.30 līdz plkst.17 atstāt VSAA nodaļās izvietotajās pasta kastītēs, izņemot Rīgā, Talejas ielā 1.
Konsultācijas iespējams saņemt, rakstot uz e-pastu "konsultacijas@vsaa.gov.lv". Savukārt sazināties ar VSAA klientu apkalpošanas centriem var telefoniski vai nosūtot jautājumus elektroniskajā pastā.