ārtikas koncerns "Orkla Latvija" investējis 620 000 eiro jaunā ekstrūderu ražošanas iekārtā kraukšķu ražošanai "Ādažu čipsu" ražotnē informēja koncerna komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Viņa norādīja, ka pilnveides projekts sniegs iespēju dubultot ražošanas jaudu, kā arī attīstīt jaunus un inovatīvus produktus.
"Lai arī 2020.gads ir izaicinājumiem piepildīts, mēs esam pielāgojuši mūsu investīciju projektus, izvērtējot prioritātes. Mēs turpinām attīstīt ražošanas procesus, ieguldot jaunu iekārtu uzstādīšanā, lai piedāvātu arvien jaunus augstākās kvalitātes produktus un nostiprinātu līdera pozīcijas kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu kategorijā," uzsvēra "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.
Viņš atzīmēja, ka, pateicoties jaunās ekstrūderu ražošanas iekārtas uzstādīšanai, būs iespējams paaugstināt uzņēmuma efektivitāti, nākotnē tā sniegs iespēju piedāvāt jaunumus "Ādažu čipsu" produkcijas cienītājiem ne tikai ar jaunām garšām un nebijušas formas kraukšķiem, bet arī ar veselīgākām sāļo uzkodu alternatīvām.
Mikša atklāja, ka ar jauno iekārtu tiek ražoti tādi "Ādažu čipsu" kraukšķi kā kukurūzas bumbas ar načo siera garšu, kukurūzas bumbas ar krējuma un sīpolu garšu, kukurūzas bumbas ar kečupa garšu, kā arī jaunums - "Ādažu čipsu" kukurūzas bumbas ar picas garšu.
"Orkla Latvija" kopējais apgrozījums pērn, pēc provizoriskiem datiem, bija 117,3 miljon eiro, kas ir par 3,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompāniju peļņa veidoja 6,7 miljonus eiro. "Orkla Latvija" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".