Sociālo mediju uzņēmums "Facebook" šonedēļ pavēstīja, ka bloķē visus ar Mjanmas armiju saistītos profilus, kā arī aptur ar armiju saistīto uzņēmumu reklāmas.
Situācija Mjanmā pēc puča ir ārkārtas, norādīja uzņēmums, skaidrojot, ka lēmums ir reakcija uz notikumiem pēc puča, arī vardarbībai, kas prasījusi cilvēku dzīvības.
"Facebook" kopš puča jau bloķējis vairākus ar armiju saistītus profilus, arī armijas kontrolētā telekanāla "Myawaddy" un valsts raidsabiedrības MRTV profilus.
Aizliegums attiecas arī uz sociālo tīklu "Instagram", kas arī pieder "Facebook".
Hunta mēģinājusi nobloķēt "Facebook" un citas sociālo mediju platformas, tomēr šie centieni nav bijuši efektīvi.
Jau vairāk nekā nedēļu hunta atslēgusi pieeju tīmeklim naktīs no plkst.1.
Jau ziņots, ka Mjanmā 1.februārī notika militārais apvērsums, un tā gaitā tika aizturēta valdības vadītāja Auna Su Či un citi valdošās Nacionālās Demokrātijas līgas (NLD) augstākie līderi.
Ģenerāļi puča sarīkošanu pamato ar novembra vēlēšanās it kā notikušajām nelikumībām. NLD šajās vēlēšanās guva pārliecinošu uzvaru.
Mjanmas hunta, kas pret puča pretiniekiem vēršas ar pieaugošu bardzību, pakļauta jaunam spiedienam pašu valstī, tā arī no starptautiskās sabiedrības puses.
ASV, ES un Lielbritānija pastiprinājušas sankcijas, bet demonstrācijas pret huntu kļūst arvien plašākas.