Daugavpils lidlauka pārveide par komerciālu lidostu varētu izmaksāt aptuveni 61 miljonu eiro, secināts Latgales Speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) pārvaldes darba tikšanās laikā.
Sanāksmes dalībnieki diskutēja par Latvijā esošo reģionālo lidostu situāciju, nozīmību un atšķirībām. Spriežot pēc reģionālās lidostas piemēra Liepājā, lidostas attīstība palīdz piesaistīt ārvalstu investīcijas un darbojas veiksmīgi, kas apliecina, ka Daugavpilī lidosta noteikti ir nepieciešama, vienojušies sanāksmes dalībnieki. Viņuprāt, lidostas izveide pilsētu padarītu konkurētspējīgāku un pievilcīgāku investoriem.
Aplēsts arī, ka Daugavpils lidlauka pārveide par komerciālu lidostu izmaksātu aptuveni 61 miljonu eiro, kas ir vairāk nekā izmaksāja Liepājas lidostas attīstīšana. Tas esot izskaidrojams ar to, ka Liepājā jau bija lidosta, kuru vajadzēja pielāgot atbilstoši sertificēšanās prasībām.
Vienlaikus Latgales SEZ prognozē, ka Daugavpils lidostas kravu apgrozījums būtu ievērojami lielāks gan teritoriālo īpatnību dēļ, gan tādēļ, ka Liepājā lielu daļu kravu pārvadājumu atslogo osta.
Ar noteikumu, ka tiktu attīstīta infrastruktūra, cerīga nākotne prognozēta arī pasažieru pārvadājumiem. SEZ optimistiski cer uz pusmiljonu pasažieru gadā, jo lidostas darbības areālā dzīvo ap 340 000 iedzīvotāju.