ASV interneta tirdzniecības gigants "Amazon" panācis vienošanos, lai iegādātos amerikāņu kinokompāniju "Metro-Goldwyn-Mayer Inc." (MGM), tādējādi paplašinot savus straumēšanas pakalpojumu piedāvājumus, teikts šonedēļ publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
Darījuma summa veidos 8,45 miljardus dolāru (6,9 miljardus eiro).
Līdz ar to šis kļūs par otru lielāko "Amazon" īstenoto iegādes darījumu pēc tam, kad uzņēmums 2017.gadā par gandrīz 14 miljardiem dolāru nopirka ASV lielveikalu tīklu "Whole Foods Market".
Ar šo darījumu "Amazon", kura video straumēšanas platformu "Prime Video" izmanto aptuveni 175 miljoni cilvēku pasaulē, iegādāsies MGM 4000 filmu katalogu un vairākas televīzijas programmas.
Šis darījums tiek īstenots laikā, kad notiek straujas izmaiņas nozarē, kurā aizvien vairāk dominē straumēšanas giganti, tostarp "Netflix".
Jau ziņots, ka ASV telekomunikāciju kompānija AT&T apvienos struktūrvienību "WarnerMedia" ar uzņēmumu "Discovery", izveidojot straumēšanas gigantu, kas varētu konkurēt ar "Netflix" un "Disney+".