Ķīnas interneta tirdzniecības kompānija "Alibaba" šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās septembrī, strādāja ar 155,1 miljarda juaņu (19,8 miljardu eiro) pārdošanas apjomu, kas ir par 30% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts uzņēmuma ceturtdien publiskotajā paziņojumā.
Tirdzniecības apjoma kāpumu veicinājusi koronavīrusa pandēmija, kuras dēļ arvien vairāk patērētāju izvēlas iepirkties internetā.
Tikmēr "Alibaba" peļņa pagājušajā ceturksnī samazinājusies par 60% - līdz 28,8 miljardiem juaņu, taču tas skaidrojams ar augsto salīdzinājuma bāzi pērn, kad uzņēmums ieguva 33% akciju daļu finanšu tehnoloģiju kompānijā "Ant Group".
Ķīnas regulatori otrdien negaidīti atlika "Ant Group" akciju kotēšanu Šanhajas biržā. Bija paredzēts, ka šis kļūs par pasaulē lielāko akciju sākotnējo publisko piedāvājumu.