Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" 2020.gadā atbildējusi uz 997 000 pasažieru pieprasījumu, kas saņemti zvanu centrā, e-pastā vai sociālajos medijos informēja lidsabiedrības pārstāvji.
Lai arī pērn "airBaltic" pārvadāto pasažieru skaits salīdzinājumā ar 2019.gadu kritās par 73%, pasažieru interesējošo jautājumu skaits pieauga par 26%.
"Līdzko tika ieviesti pirmie ceļošanas ierobežojumi 2020.gada martā, novērojām būtisku pieprasījumu skaita pieaugumu no pasažieriem. Sākotnēji aizvien lielāks zvanu un e-pastu skaits radīja ilgāku gaidīšanas laiku klientiem. Nekavējoties uzlabojām klientu apkalpošanas un zvana centra kapacitāti. Palielinot darbinieku skaitu, spējām saglabāt augstu pakalpojumu līmeni," pavēstīja "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss.
Dažus mēnešus 2020.gadā vidējais zvana ilgums pārsniedza 14 minūtes, salīdzinot ar iepriekšējo vidējo rādītāju trīs minūtes un 30 sekundes. Tajā pat laikā "airBaltic" spēja saglabāt vidējo zvana gaidīšanas laiku rindā zem vienas minūtes, informēja "airBaltic" pārstāvji.
Kamēr ienākošo zvanu un e-pastu skaits pieauga attiecīgi par 23% un 26%, sarunu skaits sociālajos medijos dubultojās. "airBaltic" aktīvi strādā, lai uzlabotu pakalpojumus, ko lidsabiedrība klientiem piedāvā "Facebook Messenger" un citās sociālo mediju platformās.
Jau ziņots, ka "airBaltic" pagājušajā gadā pārvadāja 1,34 miljonus pasažieru, kas ir par 73% mazāk nekā 2019.gadā.
Latvijas valstij pieder 96,14% balsstiesību "airBaltic" kapitālā, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam "Aircraft Leasing 1" - 3,86%.